środa, 28 września 2016

37 | GREY/BONPRIX






Hej kochani! Dzisiaj chciałam Wam pokazać idealną opcję na zimne dni. Jest to sweter, który dostałam od Bonprix. Co prawda ten sweterek nie należy do grubych swetrów, ale jest bardzo ciepły i mięciutki. Jest w świetnym odcieniu szarego i ma świetny krój. Od razu, gdy zobaczyłam go na stronie bardzo mi się spodobał. Nadaje się też idealnie na chłodnie wieczory chociażby w łóżku z książką i gorącą herbatą! Cena jego jest nieduża, a jakoś naprawdę dobra. Może macie jakieś pomysły na stylizację z tym sweterkiem? Sweterek znajdziecie tutaj: swetry Bonprix







3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie prezentuje się sweterek, ale biustonosz z paseczkami i łańcuszek podobają mi się jeszcze bardziej! ;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń