niedziela, 18 września 2016

33 | PINK HELLS/BONPRIX






Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z elegancką stylizacją z pięknymi szpilkami, które dostałam w wyniku współpracy z firmą Bonprix. Szpilki są zrobione z imitacji skóry, obcas jest dość wysoki. Wybrałam te szpilki, ponieważ mają przepiękne połączenie koloru- bladego różu i czerni. Przez zapięcie wokół kostki szpilki dobrze trzymają się na nodze. Pomimo wysokiego obcasa (11 cm) buty są wygodne i nie ślizga się w nich noga. Szpilki na tej stronie występują w jeszcze jednej wersji kolorystycznej, można również kupić je całe czarne. Koszt tych butów to 49,99 zł, co nie jest wygórowaną ceną. Buty bardzo ładnie prezentują się na nodze a możecie dostać je tutaj: czółenka bonprix. Do szpilek ubrałam krótką, czarną sukienkę z siateczką przy dekolcie. Do tego zwykły złoty zegarek i moja ulubiona czarna kopertówka. 
















sukienka - CROPP  /  szpilki - Bonprix  /  kopertówka - primark


Zapraszam do oglądania moich zdjęć oraz zapraszam na mojego instagrama:)  






10 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacje i profesjonalne zdjęcia <3
    Bardzo podoba mi się twój blog ;)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i na pewno zerknę na Twojego bloga :) :*

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz, sukienka idealnie leży ! :)
    Pozdrawiam,lu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo kobieca :) buty idealne !

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, mówię szczerze- ta stylizacja jest genialnie do Ciebie dopasowana, elegancka, ale z pazurem, super! :)
    byłam przekonana, że to sukieneczka z asos :)
    pozdrawiam cieplutko, zostaję na dłużej :*
    http://sianowlos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo! sukienka rzeczywiście nie wygląda jakby była z croppa :)

      Usuń
  5. Cudowne buty i sukienka!
    Kocham gipiurę, koronki i szyfon ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń