środa, 21 września 2016

34 | PROMEES







Dzisiejsza rzecz, która chcę Wam pokazać bardzo spodobała mi się na zdjęciu, które widziałam gdzieś na tumblr jakiś czas temu. Widziałam je w kilku postaciach i wzorach. Mówię tutaj o ozdobnych ramiączkach do stanika. Szperając po internecie znalazłam firmę PROMEES i od razu pomyślałam o tym, że fajnie byłoby je kupić. Model, który wybrałam nazywa się Zoey. Jest to model, który najbardziej podoba mi się ze wszystkich, które są dostępne na tej stronie. Dostałam od nich paczkę w tym tygodniu. Ramiączka, które dostałam są solidnie wykonane. Były też bardzo dobrze zapakowane, nie obcierają ani nie uwierają, dostosowują się do kształtu piersi. Na stronie dostępne ramiączka są w kolorze czarnym jak i białym. Możemy również dokupić do nich charmsy w różnych wzorach. Jeżeli w przyszłości będę miała zamiar zamawiać ozdobne ramiączka na pewno zamówię je od PROMEES. Model, który najbardziej mi się podoba zaraz po Zoey to Chloe. 








3 komentarze:

  1. Świetnie się prezentuje ta biżuteria, naprawdę mega <3
    Zastanawiam się teraz (przez Ciebie) czy nie kupić tego :P
    Miłego dnia
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda, sama niestety jakoś nie mogę się przekonać do tych ramiączek :(
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają te ramiączka. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń