niedziela, 11 września 2016

32 | WHITE HELLS





Cześć wszystkim. Witam Was już prawie w połowie pierwszego miesiąca szkolnego. Co do szkoły to jak na razie mój plan lekcji jest wspaniały! Raz chyba w tygodniu mam na 8, a tak to na 9 i 10. Co do nauczycieli to kilku mi się zmieniło, ale nie jest najgorzej. Bardzo dużo przedmiotów poodchodziło mi w tym roku i mam więcej luzu. Oczywiście po niedzieli mam już zapowiedziane kilka kartkówek, ale nic w tym strasznego. Trzeba się spiąć i przetrwać jeszcze 2 ostatnie lata szkolne. Co do stylizacji to buty dorwałam na przecenach w H&M za 20 zł. Był to chyba mój najlepszy zakup jak do tej pory w tym sklepie. 
A jak u Was w szkole? 


















bluzka - sh / spódnica - Sinsay  /  okulary - Mohito  /  buty - H&M  /  kopertówka - primark


Zapraszam do oglądania moich zdjęć oraz zapraszam na mojego instagrama:)  




5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja oraz zdjęcia ! U mnie zmieniła się tylko nauczyciela od matematyki matematyki tak nie.. ogólnie też w tym roku mam okay plan :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam przekonana do białych, wysokich butów, ale Twoje są śliczne! Bardzo ładnie wyglądasz x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie nie lubię obcasów, bo praktycznie nie potrafię w nich chodzić, haha! :D Ale u Ciebie się świetnie prezentują! A w szkole jest super, bałam się trochę 1 LO, ale cóż.. Pomyliłam się ^^ Piękna spódniczka ♥

    Buziaki zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Fajne miejsce na zdjęcia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń