niedziela, 25 września 2016

36 | WHITE SHIRT/BONPRIX






Hej wszystkim! Dzisiaj przygotowałam dla Was posta z moim nowym nabytkiem. Mówię tutaj o koszuli, którą dostałam od firmy Bonprix. Koszula jest dość nietypowa. Z przodu jest cała z koronki, a z tyłu jest z materiału takiego samego jak jej rękawy. Wybrałam tą koszulę ze względu na to, że nie wygląda jak zwykła biała koszula, ma w sobie dodatek-koronkę, która dodaje jej uroku. Koszula jest 3 rzeczą na blogu, którą dostałam w ramach współpracy z tą firmą. O ich ciuchcach mogę powiedzieć, że wszystkie są warte swojej ceny. Rozmiary odpowiadają tabeli rozmiarów, która znajduje się na stronie. Ubrania są dobrej jakości, a ja jestem pod wrażeniem. Sklep ma ciuchy w rozmiarach od bardzo małych do bardzo dużych (nawet istnieje w sklepie rozmiar 54). Opinie osób, które zamawiają na tej stronie są różne. Jednym bardzo się podobają a inni są zawiedzeni. Należę do grona osób, którym ubrania się bardzo podobają. Dobrałam do niej zwykłe czarne rurki i baleriny, które kupiłam w Primarku za 3 euro. Są moją drugą parą wiązanych balerin, poprzednie kupiłam w butiku we Wrocławiu. Jeżeli spodobała się Wam koszula to znajdziecie ją tutaj: Bluzki i koszulki Bonprix. Dajcie znać czy podoba Wam się asortyment tego sklepu!















kurtka - Primark  /  koszula - Bonprix  /  spodnie - sh  /  baleriny - Primark


Zapraszam do oglądania moich zdjęć oraz zapraszam na mojego instagrama:)  




6 komentarzy:

  1. Black & White to jest to co lubię :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczna biało czarna z skórzaną kurtką.Świetna chyba na każdą okazje :)

    http://musaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula, bardzo w moim stylu. Kurtka i koszula to świetne połączenie. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna koszula, taka elegancka i klasyczna! :) Super!
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię jak ktoś nosi podróbki... Reszta in plus.

    OdpowiedzUsuń