poniedziałek, 1 sierpnia 2016

27 | COME BACK





Po bardzo bardzo długiej przerwie wracam do bloga! :)

Była to spontaniczna decyzja żeby wrócić tutaj. Zaczęły się długo wyczekiwane wakacje i w końcu będę miała dużo czasu na to żeby porobić dużo zdjęć, zmienić wygląd bloga i napisać dużo ciekawych notek. 

Wracam do Was ze stylizacją z bluzką i wiązanymi balerinami, które są hitem tego sezonu. Obydwie rzeczy zakupiłam w moim ulubionym sklepie we Wrocławiu MDE Studio Monika Utta. Natomiast spodnie kupiłam, kiedy byłam w Warszawie w Złotych Tarasach w Bershce jakiś czas temu na wyprzedaży.











bluzka i baleriny - MDE Studio Monika Utta / spodnie - Bershka / kolczyki - aliexpress.com 


Zapraszam do oglądania moich zdjęć oraz zapraszam na mojego instagrama :) 




12 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, masz cudowną figurę :) uwielbiam oglądać takie casualowe looki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wiązane baleriny :). Fajnie dobrałaś całość tej stylizacji; taka codzienna, ale ładna. Cieszę się, że wróciłaś do blogowania :D.

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna figura, idealna stylizacja, więcej takich postów. Nie opuszczaj nas już :)

    Z pewnością będę zaglądać, i zostaję obserwować   Zapraszamy do nas: https://projekt-nn.blogspot.com/2016/07/powiedz-sobie-ze-potrafisz.html .

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ze wrocilas :)

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość bardzo mi się podoba :)
    Fajnie, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Ci powiem, że masz świetne jeansy! Idealnie leżą :) Ale Bershka od zawsze wyróżniała się super modelami....! :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość pięknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko idealnie pasuje ;) Jestem nieco sceptycznie nastawiona do tego typu balerinek, ale u ciebie wyglądają świetnie ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham buty w tym stylu, sama je nawet posiadam. Spodnie są świetne
    http://hellomisskorabel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja i ładne zdjęcia :)
    http://anthonytom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń